Mange av duoens fans fikk ikke sett den nye «Like It Like It»-videoen.
Mange av duoens fans fikk ikke sett den nye Like It Like It-videoen.
I helgen slapp Marcus & Martinus videoen til sin nye singel, Like It Like It. Men frem til 17-tiden mandag var det ikke alle som fikk tilgang til den. Først og fremst duoens yngste lyttere. Det skriver VG.
LES OGSÅ: Dagen vi møtte Marcus & Martinus.
Hvis man har lagt inn filter med begrensninger på hva man kan se på YouTube – slik mange foreldre gjør for sine barn – fikk man rett og slett ikke se den offisielle videoen.
Artikkelen fortsetter under videoen.
YouTube bekreftet sensureringen overfor avisen.
Videoen er spilt inn i USA og viser den populære duoen i en «pool party»-setting med en rekke tilsynelatende jevnaldrende jenter i bikini.
LES OGSÅ: «Generisk popmusikk på ungdomsskole-engelsk».
Marcus & Martinus' plateselskap Sony opplyser til VG mandag ettermiddag at videoen nå er tilgjengelig også på YouTube-kontoer med streng filtrering.