Nyhet

Slipknot-fans raser over bandets nye logo

Bandets siste merchandise har fått sterke reaksjoner fra fansen, spesielt på grunn av en oppdatert versjon av den ikoniske "S"-logoen.

Slipknot delte bilder av sine nye varer, med det nye designet på t-skjorter og long-sleeves. Den originale «S»-logoen, skapt av Slipknots første trommeslager Joey Jordison, anses av mange som en viktig del av bandets visuelle identitet, og fans uttrykker nå sin misnøye med endringen.

I kommentarfeltene har meningene vært delte, men mange er kritiske til utformingen. Kommentarer som «Nei, absolutt ikke» og «Vennligst ikke bytt ut S-logoen, den nye er virkelig dårlig» har dominert reaksjonene.

Noen fans spekulerer til og med om det nye designet er et "sosialt eksperiment". Noen få positive røster har imidlertid understreket at de foretrekker oppdateringen.


Den nye logoen heter «Ritual S» på Slipknots merchandise-side, men for fans som foretrekker det originale designet, er det trøst i det faktum at andre deler av kolleksjonen fortsatt har den klassiske, tribal-inspirerte logoen på ermene.


Produktene er merket som ekstremt begrensede og vil ikke bli reprodusert, med leveringstider på to til fire uker.

LES OGSÅ - Corey Taylor om Grohls utroskapsaffære: "Han har gjort feil, men han er ikke en dårlig person"

ANNONCE