DET VERSTE SOM HAR SKJEDD NORGE SIDEN SHAMAN DUREK

Daman Shurek

Kafé Hærverk

Den onde konserten til drittsekkene i terroristbandet Shaman Durek sendte GAFFAs anmelder hjem med omgangssjuke ringende i ørene.

!!!!!!!TRIGGERWARNING!!!!!!!

Nå to dager etter å ha forlatt konserten, med forstanden såvidt i behold, lekker det stadig en klumpete form for utflod fra begge lyttehøla, som trolig er spor av desintegrert hjernemasse. Tappet for glede over musikk, hvis ikke for selve livet i seg selv, kommer jeg herved med en advarsel til alle potensielle fremtidige offer for det vanhellige bandets lobotomerende musikk: IKKE LYTT TIL DAMAN SHURE! Man tror kanskje at det er mulig å høre på, fordi de blant annet består av medlemmer fra snakkis-bandet Drongo? Drongo beskriver PÅ INGEN MÅTE dette FORFERDELIGE bandet, annet enn at det rimer med et upassende ord som kan beskrive musikken til Daman Shurek.

Samme dag som den ubrukelige gjengen med idioter spilte på Hærverk slapp de altså debutalbumet, Sunshine - en manifestasjon av alt galt i verden, tilsynelatende skapt med hensikten å drive folk til vannvidd med ulyd. Dette er den type frekvenser som oppmuntrer folk til å skyte bestemoren sin med hagle før de dødser nakne fra postgirobygget.

På debuten får du den forventede standarden med ubrukelig hakka møkk, hvor man kan (hvis man spiller plata slowmo baklengs) høre smerteskrik fra Dantes dypeste inferno. Med røffe riff, hissige trommer og grusomme verdier - presterer gjengen å spille pikk-låter fra den nye skiva live - blant annet tidligere nevnte "One Trick Pony-Tail" og splitter nye slagere som albumåpner "Hillary Clinton Eastwood".

Som du sikkert kan forestille deg, tok det ikke lang tid før publikum ble traumatiserte til punktet hvor flesteparten spydde, gråt og besvimte - gjerne på en gang. Bandet hadde to fulle kiwiposer med døde kattunger de fort "brukte opp" ved å kaste de stakkars pelsballene på forferdede publikummere. Hvis dette ikke var nok så oppdaget man at de hadde tisset i ølforsyiningen.

Aldri før har jeg møtt et mer ekkelt, slemt, rasistisk, homofobisk, barnemishandlende, kvinnefiendtlig, transfobisk, fascistisk, nazistisk, fundamentalistisk, sadistisk og nekrofilt band.

Til slutt så kan jeg alt i alt konkludere med at jeg hadde en fin konsertopplevelse med gode venner. Dette er et band jeg håper å se live igjen! Sjekk ut debutalbumet nedenfor: