Les også

GAFFA kårer tiårets album:
Tiåret da rap spleisa med rock og hele Norge lærte Geilo-dialekt

Spotify stenger kontoret i Norge
Med hashtager som #MJInnocent og #MJFam bidrar den trofaste fansen til folkefinansiering av den omstridte reklamen på busser og kanskje snart også på T-banestasjoner.
De demonstrerer i både England, USA og Kina, og poster lange avvisninger av anklagene som fremkommer i «Leaving Neverland» i sosiale medier, på egne nettsteder og YouTube-kanaler.
Også målrettede e-postkampanjer er tatt i bruk, melder BBC – i en lang reportasje som kanalens musikkreporter Mark Savage står bak.
LES OGSÅ: Så mange så Jackson-dokumentaren på NRK.
– Jeg skal ikke lyve. Det har vært en tung uke. Teamet bak MJInnocent.com føler smerten deres, står det å lese på Facebook-siden til den britiske MJInnocent-gruppen som forsvarer Jackson.
Der deles for eksempel lenken til klageskjemaet til det britiske kringkastingsrådet, Ofcom, for å klage på den britiske samprodusenten av «Leaving Neverland», Channel 4.